OBVESTILO

Banka turističnih priložnosti Slovenije je ob svojem drugem rojstnem dnevu prešla v novo spletno okolje, ki skriva vrsto pridobitev:

- enostavnejši pregled vseh vrst pologov (ideje, energije, znanje, novice)
- možnost direktnega povezovanja z drugimi komitenti (več različnih stopenj)
- oddaja prošnje za presojo vaše ideje (izvajajo strokovnjaki inkubatorske mreže)
- možnost avtomatskega sporočanja o novostih

Vabljeni na www.BTPS.si, kjer se nahajajo tudi vsi pologi iz te strani, ki v prihodnje ne bo več ažurirana, saj jo nadomešča novi portal.


BTPS | pologi | english | novice | znanje | izboljšave | sejalec

PREDLOGI raziskav | PRETOK znanj | Kako gre BTPS?

Prva pomoč za vaše ideje | Pogosta vprašanja (FAQ)
Stran je namenjena znanju. Dobrodošli ste vsi, ki znanje s področja turizma iščete (>>objavljamo, kakšne raziskave ali informacije potrebujete) in dobrodošli ste vsi, ki tovrstno znanje (brez)plačno ponujate (>>objavljamo vaše vire). Denarno plačilo za raziskavo vsekakor ni edino plačilo; še posebej za mlade, obetavne, ki si nabirajo reference, zaradi katerih bo višje plačilo kasneje - logično. Ponujamo vam BTPS priložnost, da se dokažete! (Za dodatne informacije in dostop do celotnih objavljenih dokumentov pišite na BTPS@slovenia.info.)

OPOZORILO: Objavljene raziskave ne izražajo nujno stališča Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS) ali Slovenske turistične organizacije (STO); BTPS in STO ne odgovarjata za pravilnost podatkov, objavljenih s strani komitentov BTPS.

2. 6. 08

Organizacija križarjenja z odhodom iz slovenskega pristanišča

Avtor: Mladen Barukčić

Mentor: dr. Rok Ovsenik

Organizacija: UP Turistica - Visoka šola za turizem Portorož

Industrija križarjenj je področje, ki se zelo hitro razvija, trend povpraševanja in ponudbe pa strmo narašča. Glede na raziskavo tržišča križarjenj v svetovnem merilu, kot tudi podrobneje tržišča v Sloveniji, je avtor določil kritične dejavnike uspešnosti, ki jih je treba zadovoljiti za uspešno organizacijo križarjenja na slovenskem tržišču z odhodom iz slovenskega pristanišča.

Avtor je predstavil teoretični del organizacije potovanja in ključne akterje, vpletene v organizacijo paketnih aranžmajev, kot tudi konkretno organizacijo osemdnevnega križarjenja z ladjo Arion po vzhodnem Sredozemlju z odhodom iz pristanišča Koper. V zaključku ugotavlja, da bi lahko glede na današnje razmere z uspešno organizacijo izpeljali zastavljeni projekt. To bi pozitivno vplivalo na dobro ime, prepoznavnost in finančno stanje organizatorja potovanj ter na zadovoljstvo slovenskih potnikov in razvoj industrije križarjenj v Sloveniji.

Ni komentarjev: