OBVESTILO

Banka turističnih priložnosti Slovenije je ob svojem drugem rojstnem dnevu prešla v novo spletno okolje, ki skriva vrsto pridobitev:

- enostavnejši pregled vseh vrst pologov (ideje, energije, znanje, novice)
- možnost direktnega povezovanja z drugimi komitenti (več različnih stopenj)
- oddaja prošnje za presojo vaše ideje (izvajajo strokovnjaki inkubatorske mreže)
- možnost avtomatskega sporočanja o novostih

Vabljeni na www.BTPS.si, kjer se nahajajo tudi vsi pologi iz te strani, ki v prihodnje ne bo več ažurirana, saj jo nadomešča novi portal.


BTPS | pologi | english | novice | znanje | izboljšave | sejalec

PREDLOGI raziskav | PRETOK znanj | Kako gre BTPS?

Prva pomoč za vaše ideje | Pogosta vprašanja (FAQ)
Stran je namenjena znanju. Dobrodošli ste vsi, ki znanje s področja turizma iščete (>>objavljamo, kakšne raziskave ali informacije potrebujete) in dobrodošli ste vsi, ki tovrstno znanje (brez)plačno ponujate (>>objavljamo vaše vire). Denarno plačilo za raziskavo vsekakor ni edino plačilo; še posebej za mlade, obetavne, ki si nabirajo reference, zaradi katerih bo višje plačilo kasneje - logično. Ponujamo vam BTPS priložnost, da se dokažete! (Za dodatne informacije in dostop do celotnih objavljenih dokumentov pišite na BTPS@slovenia.info.)

OPOZORILO: Objavljene raziskave ne izražajo nujno stališča Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS) ali Slovenske turistične organizacije (STO); BTPS in STO ne odgovarjata za pravilnost podatkov, objavljenih s strani komitentov BTPS.

16. 6. 07

Wellness v slovenskem turizmu

Raziskovalki: Aleksandra DEVIĆ,Aida MURANOVIĆ

mentor: mag. Vesna LOBOREC

Srednja šola za gostinstvo in turizem Ljubljana

Wellness je celostni življenjski slog. Je proces ohranjanja in krepitve telesnega, duševnega in duhovnega zdravja, ki ga človek dosega z zavestnim prizadevanjem na področjih telesnih aktivnosti, zdrave prehrane, duševnih aktivnosti in osebne sprostitve in v sozvočju z ostalimi ljudmi in naravo. Wellness je torej gibanje, ki označuje nov odnos do zdravja. V Evropi se je wellness pojavil šele ob koncu osemdesetih let prejšnjega stoletja, vendar v povezavi s turizmom, kar se je deset let nazaj zgodilo tudi v Sloveniji. Govorimo torej o turistični zvrsti - wellness turizmu, ki želi v svojo turistično ponudbo vključiti temeljne značilnosti filozofije wellnessa in jo nameniti specifičnim ciljnim skupinam gostov za zadovoljitev njihovega temeljnega motiva po ohranjanju in krepitvi zdravja.

V Sloveniji je bila v začetku leta 2004 sprejeta Strategija razvoja turističnega proizvoda wellness, ki je nastajala v treh fazah in v katero so bili intenzivno vključeni turistični ponudniki wellnessa v Sloveniji. Slogan wellness turizma v Sloveniji je »sproščujoča raznolikost«. Wellness turizem je v Evropi ena najmlajših in najhitreje rastočih dejavnosti. Pojem wellness se je v turizmu pojavil prvič leta 1989 v prospektih avstrijskega zdravilišča Bad Hofgastein, kjer so propagirali novo ponudbo pod sloganom »magic wellness «. Šlo je za novo ponudbo, ki so jo pozicionirali med počitnicami v zdravilišču in klasičnimi počitnicami.

Wellness turizem v glavnem obravnavamo povezano z zdraviliškim turizmom,vendar je med njima pomembna razlika – pri zdraviliškem turizmu gre za delovanja in učinkovine različnih naravnih zdravilnih sredstev, ki so lastna -specifična samo okolju zdravilišča in jih ni moč prenesti v druga okolja, medtem ko wellness turizem gradi svojo ponudbo na holističnem - celostnem pristopu pri obravnavi zdravja, ki temelji na visoki kakovosti storitev, individualizmu, raznolikosti, kreativnosti, novih kulturah in filozofijah, na uživanju.

Za dostop do dokumenta pišite na BTPS @ slovenia.info

Ni komentarjev: