OBVESTILO

Banka turističnih priložnosti Slovenije je ob svojem drugem rojstnem dnevu prešla v novo spletno okolje, ki skriva vrsto pridobitev:

- enostavnejši pregled vseh vrst pologov (ideje, energije, znanje, novice)
- možnost direktnega povezovanja z drugimi komitenti (več različnih stopenj)
- oddaja prošnje za presojo vaše ideje (izvajajo strokovnjaki inkubatorske mreže)
- možnost avtomatskega sporočanja o novostih

Vabljeni na www.BTPS.si, kjer se nahajajo tudi vsi pologi iz te strani, ki v prihodnje ne bo več ažurirana, saj jo nadomešča novi portal.


BTPS | pologi | english | novice | znanje | izboljšave | sejalec

PREDLOGI raziskav | PRETOK znanj | Kako gre BTPS?

Prva pomoč za vaše ideje | Pogosta vprašanja (FAQ)
Stran je namenjena znanju. Dobrodošli ste vsi, ki znanje s področja turizma iščete (>>objavljamo, kakšne raziskave ali informacije potrebujete) in dobrodošli ste vsi, ki tovrstno znanje (brez)plačno ponujate (>>objavljamo vaše vire). Denarno plačilo za raziskavo vsekakor ni edino plačilo; še posebej za mlade, obetavne, ki si nabirajo reference, zaradi katerih bo višje plačilo kasneje - logično. Ponujamo vam BTPS priložnost, da se dokažete! (Za dodatne informacije in dostop do celotnih objavljenih dokumentov pišite na BTPS@slovenia.info.)

OPOZORILO: Objavljene raziskave ne izražajo nujno stališča Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS) ali Slovenske turistične organizacije (STO); BTPS in STO ne odgovarjata za pravilnost podatkov, objavljenih s strani komitentov BTPS.

16. 6. 07

Razvajanje pod obronki Pohorja

Avtorice: Tjaša Čavnik, Sara Ernoić, Katja Burjak

Mentorja: Roman Založnik, prof. in Mateja Gorišek, univ. dipl. oec

Šolski center Slovenj Gradec, Poklicna gostinska in lesarska šola

V raziskovalni nalogi smo predstavile našo idejo wellnessa na kmetiji, ki naj bi temeljil predvsem na povezanosti z naravo. Izbrale smo turistično kmetijo Lešnik, ki se nam zdi dober potencial za razvoj takšne ponudbe. Skozi nalogo smo želele ugotoviti, kakšna je dosedanja turistična ponudba v Slovenj Gradcu in njegovi okolici, kako bi jo lahko popestrile in kakšno je zanimanje za wellness na kmetiji. Težišče teoretičnega dela naloge so opisi wellness ponudbe in podatki o tem kaj bi takšna ponudba zajemala. V glavnem delu so predstavljene analize anket in intervjuja. Tekom naloge smo ugotovile, da se naši rezultati ujemajo s hipotezo. Tako domači kot tuji gostje menijo, da bi bilo primerno turistično ponudbo na Slovenjegraškem popestriti z wellness ponudbo na kmetiji in da bi takšno kmetijo večina ljudi z veseljem obiskala.

Nadgradnja naloge je turistični produkt, v katerem so zbrane vse naše ideje ter zamisli, ki bi jih lahko izvedli tudi v praktičnem smislu. Kot turistični produkt smo si zamislile wellness ponudbo na kmetiji, kjer bi lahko gostje uživali in se razvajali v različnih oblikah naravnega wellnessa. Za lažje izvajanje in promocijo ponudbe smo izdelale razglednico, letake, zloženko in predlagale prodajo na kmetiji pripravljenega wellness čaja.

Za dostop do dokumenta pišite na BTPS @ slovenia.info

Ni komentarjev: