OBVESTILO

Banka turističnih priložnosti Slovenije je ob svojem drugem rojstnem dnevu prešla v novo spletno okolje, ki skriva vrsto pridobitev:

- enostavnejši pregled vseh vrst pologov (ideje, energije, znanje, novice)
- možnost direktnega povezovanja z drugimi komitenti (več različnih stopenj)
- oddaja prošnje za presojo vaše ideje (izvajajo strokovnjaki inkubatorske mreže)
- možnost avtomatskega sporočanja o novostih

Vabljeni na www.BTPS.si, kjer se nahajajo tudi vsi pologi iz te strani, ki v prihodnje ne bo več ažurirana, saj jo nadomešča novi portal.


BTPS | pologi | english | novice | znanje | izboljšave | sejalec

PREDLOGI raziskav | PRETOK znanj | Kako gre BTPS?

Prva pomoč za vaše ideje | Pogosta vprašanja (FAQ)
Stran je namenjena znanju. Dobrodošli ste vsi, ki znanje s področja turizma iščete (>>objavljamo, kakšne raziskave ali informacije potrebujete) in dobrodošli ste vsi, ki tovrstno znanje (brez)plačno ponujate (>>objavljamo vaše vire). Denarno plačilo za raziskavo vsekakor ni edino plačilo; še posebej za mlade, obetavne, ki si nabirajo reference, zaradi katerih bo višje plačilo kasneje - logično. Ponujamo vam BTPS priložnost, da se dokažete! (Za dodatne informacije in dostop do celotnih objavljenih dokumentov pišite na BTPS@slovenia.info.)

OPOZORILO: Objavljene raziskave ne izražajo nujno stališča Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS) ali Slovenske turistične organizacije (STO); BTPS in STO ne odgovarjata za pravilnost podatkov, objavljenih s strani komitentov BTPS.

29. 5. 08

CRM kot razvojna stopnja animacije v slovenskem turizmu

Avtorica: Mojca Špik

Mentorica: dr. Tadeja Jere Lazanski

Organizacija: UP Turistica - Visoka šola za turizem Portorož

CRM (Customer Relationship Management) omogoča hotelu ali hotelski verigi zbiranje podatkov o svojih gostih, kreiranje posebnih programov za goste (npr. animacijski programi), promocijo in storitve, oblikovane po željah gosta. Hotel ali hotelska veriga lahko uporablja podatke o gostu, ki so zbrani v CRM-aplikaciji, za diferenciacijo potreb in želja najboljših gostov. Avtorica v zaključku ugotavlja, da je glavni namen CRM-ja ustvariti takšne odnose z gosti, da so slednji zadovoljni in lojalni določeni blagovni znamki hotela.


Ni komentarjev: